מאחורי המסכה • גם בגיל 50 אפשר להתחיל לחיות את החיים שלך

    בת שבע דרגן No Comments on מאחורי המסכה • גם בגיל 50 אפשר להתחיל לחיות את החיים שלך
    17:31
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on לאחר 'סערת מטולה'; גולדקנופף מתנצל: "שגיתי בלשוני"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    את זה שבני מזל דגים הם שחקנים, ידעתם? הדבר הראשון שדוחף אותם אל הבמה הוא הקסם והזוהר שהם חושבים למצוא שם.

    בני מזל דגים מלאים בדמיון, בהשראה, בחלומות גדולים על פרסום, הצלחה, ועולם מלא טוב וקסם. איפה אפשר למצוא את כל אלה? על הבמה.

    אבל, זו לא הסיבה היחידה. מזל דגים, המזל הגבוה ביותר בגלגל המזלות, הוא העדין והרגיש ביותר. יחד עם כול הטוב שזה מביא, זה מביא איתו פחדים וחרדות עצומים.

    פחד מאיבוד שליטה. פחד שיפגעו בי. פחד שלא יאהבו אותי. אין בהם מספיק חוסן וכוח לעמוד בפני אתגרים או משימות מסובכות, כך שכל אלה יחד גורמים להם לשכלל תכונה אחת שמאפשרת להם לשרוד.

    הם משחקים! הם מלאים בקסם, מלאים בחן, מצוינים בטריקים ושיטות כדי לגרום לנו לרצות לעשות בשבילם הרבה והכול.

    הם שחקנים מצוינים! חלק מהם גם לומדים לעטות על עצמם מסכה של כוחניות, מסוג של 'הקם להורגך השכם להורגו'.. הם עושים קולות וברקים מפחידים ומרתיעים, כדי שתחשבו שהם לא דגיגים קטנים ומפוחדים בפנים, אלא תיבהלו מהמסכה שלהם.

    חלק גדול מהזמן זה אפילו מצליח להם. וכל זה לא סותר את זה שאין טובים מהם, מכילים מהם, מרפאים בחסד עליון, אנשים בדרגות רוחניות גבוהות ועוד. הכול, כמו בכל דבר, עניין של בחירה.

    אבל הם לא היחידים, רבים מאתנו מסתובבים, ולא רק בפורים, עם מסכות על הפנים. עם מסכות ששמנו על עצמנו, כי נדמה לנו שככה יאהבו אותנו יותר.

    רבים מאיתנו מסתובבים בעולם כשהם מגלמים תפקיד שנדמה להם שאחרים רוצים לראות. כי אנחנו חושבים שמה שאנחנו באמת, זה לא מספיק וראוי לאהבה. חלק גדול מאיתנו בטוח שאם נשתנה לפי הצרכים של האחרים,אם נרצה את מה שאחרים חושבים שנכון, אם נממש את החלומות של האחרים אז יאהבו אותנו יותר, יעריכו אותנו יותר ואולי בסוף סוף נהיה גם מאושרים.

    אז זהו. שזה לא עובד.

    אני פוגשת הרבה אנשים כאלה. תקועים, לא מסופקים, עם תחושת החמצה, עם קושי בהמון תחומי חיים, כאלה שעוסקים במקצועות שממיתים אותם רגע אחרי רגע, שאין להם מושג איזה כישורים ויכולות יש להם, כי הם כיסו אותם במסכות כשהיו צעירים, והיום הם כבר לא זוכרים שהם היו שם בכלל..

    חלקם מודעים למקום שהם נמצאים בו, וחלקם הקטן כל כך חזק בתוך המשחק הזה, שאין להם מושג שהם חיים, אבל לא את החיים שלהם.

    זה לא קל, אבל אפשר לעבוד על זה. אפשר לקלף מסכות גם בגיל 40 ואפילו 50. זה דורש עבודה, זה דורש הרבה אומץ ורצון פנימי. אבל זה שווה. כי גם בגיל 50 אפשר להתחיל לחיות סוף סוף את החיים של עצמכם.

    בת שבע דרגן
    אבחון אסטרולוגי יהודי ואימון ליצירת שינוי



    0 תגובות